Podmínky spolupráce
Usilujeme o maximální spokojenost našich zákazníků, a proto si vybíráme pro spolupráci firmy, které splňují minimálně následující předpoklady:
- osobní nasazení a slušné vystupování osádky vozidla s maximálním ohledem na spokojenost zákazníka (netolerujeme šlendriánství a vulgaritu při výkonu práce),
- včasnost přistavení vozidla,
- spolehlivý vozový park s dostatečným zázemím,
- dodržování smluvních ujednání,
- sklápěcí návěsy s min. objemem 30 m3 opatřené záchytnými prostředky (zaplachtování),
- přizpůsobivost aktuálním podmínkám.
Našim cílem je udržet vysoký standard kvality poskytovaných služeb. S ohledem na zavedený systém managementu jakosti ČSN EN ISO 9001-2009 velmi dbáme u našich spedičních dopravců na dodržování obchodních a fakturačních podmínek. Nedodržení jmenovaných zásad může být důvodem k vrácení faktury. Jejich znění je následující:
Faktura musí obsahovat tyto údaje:
-
Na faktuře musí být uvedeny veškeré náležitosti včetně čísel dodacích listů. Pokud z nějakého důvodu nebude možno dodací list přiložit, musí faktura obsahovat u dané přepravy SPZ automobilu, datum přepravy a hmotnost materiálu.
-
Provedená přeprava musí být doložena kopií záznamu o provozu vozidla (doložkou) a dodacím listem (vážním listem) s potvrzením převzetí odběratelem (razítko, podpis). V případě, že nebude možné potvrzení převzetí zajistit, musí být před vyložením nákladu další postup konzultován s dispečerem.
-
Kopie o záznamu provozu vozidla musí mimo jiné obsahovat razítko přepravce, SPZ vozidla a návěsu (přívěsu), datum přepravy, podpis řidiče, místo nakládky a vykládky, hmotnost nákladu shodnou s hmotností uvedenou na dodacím listu (vážním listu) - hmotnosti se nesmí zaokrouhlovat.
-
Na doložce nesmí být uvedeny žádné interní záznamy (např. ceny a výpočty přeprav).
-
Splatnost faktur je 60 dnů od data vystavení, přičemž faktura musí být doručena nejdéle 3. pracovní den od data vystavení - faktury nelze vystavovat "zpětně".
-
Veškeré přepravy musí být vyfakturovány nejpozději do 7 dnů od data uskutečnění přepravy.
-
Přepravce musí dodržet čistotu ložných ploch, nevstupovat do obchodního jednání se zákazníkem, jakékoliv problémy řešit okamžitě telefonicky s dispečerem.
-
Ostatní požadavky se řídí dle standardních zvyklostí a právních norem.